بهداد کوچولوی ما ، آرامبهداد کوچولوی ما ، آرام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی سال 91

پنج ماهگی

1391/9/27 12:38
نویسنده : مامان جون
1,488 بازدید
اشتراک گذاری

 

نفس مامان اینجا تازه یاد گرفته بودی که بازی کنی و همچی رو با چشمت دنبال کنی. هر وقت تنهات می گذاشتم کلی سر و صدا از خودت در میاوردی .

 

 

 

من همیشه باید باهات بازی کنم و برات شکلک در بیارم

 

 

با دهنت صدا های بامزه در میاری حتی گاهی وقتی کلماتی مثل ماما و بابا و دد و ب ب

 

 

این لباسها رو عمه جونی سالومه و عمو مازیار زحمت کشیدن و از مشهد آوردن روزش باهم دیگه رفتیم دنبالشون آوردیمشون خونه ی بابایی بعدشم فوری سوغاتی ها رو باز کردیم تنت کردیم

 

 

مثل یک خرس پشمالوی ناز نازی شده بودی

 

اما حییییففففففف که این لباس برات یکم کوچیک بود و اینجا رو هم که میبینی به زور تنت کردیم نفسم

 

 

 

 

 

 

اینم کابشن خوشکل و قشنگی که عمه جونی عمو جونی گرفتن

 

 

اینجا خونه ی عمع جونی صفورا رفته بودیم و جنابعالی هم روی صندلیه آرنیکا جون نشسته بودی

 

 

 

 

 

اینجا شب تاسوعا بود و مامان جون قدسیه مثل هر سال نذر حلیم داشت که امسال هم قسمت شما بود که توی این مراسم شرکت کنی . عمو علی هم یکی از آشپزهای این دیگ های حلیم بود.

 

 

خیلی خوشحال و کنجکاو بودی نفسم و همه چی رو به دقت نگاه می کردی

 

 

اینجام بغل بابا جون جونی سبحان بودی گلم

 

 

اینجا بغل خاله و کاکا رضا بودی

 

 

آتنا و آسنا جون کنار دیگ حلیم

 

 

 

 

شما و هستی خانوم دختر خاله ی کپلی و ناز

 

 

 

این دو تا آرنیکا جون دختر عمه و آتنا جون دختر عمو دو تا دوست عاشق که مدام به هم دیگه می گن من خیلی دوستت دارم و عاشقتم و از این قبیل حرف ها

 

 

این هم آخر شب بود و از خستگی ساعت 1 و نیم دیگه بیهوش شدی و خوابیدی

 

 

فرشته کوچولی من آروم خوابیده

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آیدا(مامان الینا)
21 فروردین 92 2:44
سال نو مبارک و با آرزوی سالی خوش و پربرکت برای شما امیدوارم همیشه شاد و موفق و سلامت باشید
maman taraneh
21 اردیبهشت 92 14:12
مامان جون من با اجازتون بهراد جونو به لیست دوست جونهای ترانه اضافه کردم در مورد کارت من از قیچی مخصوص که دالبر میبره و از لوارم تحریر خریدم برش دادم هر تیکه رو جداگانه برش دادم و روی کارت چسبوندم عکس ترانه هم فایلش و چ.ن میخواستم عکسشو رو کیک بندازم بهم دادن پرینت رنگی کوچک گرفتم به نظر من اول تم تولدتو انتخاب کن بعد میتونی برنامه ریزی کنی باز هر کاری بود در خدمتم
پریا
30 اردیبهشت 92 22:09
سلام عزیزم

چه سیسمونی قشنگی مبارکش باشه ..ما یه کلوب خیریه داریم خوش حال میشیم به ما هم سر بزنید
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=19528

من دارم برای یک خانواده نیازمند سیسمونی جمع می کنم دنبال پشه بند , ساک حمل و غلط گیر هستم میشه بپرسم از کجا و چند خریدید ؟ ممنون


سلام عزیزم مرسی لطف دارین ما زاهدان زندکی میکنیم از نی نی کوچولو توی خیابان شریعتی خریدم