بهداد کوچولوی ما ، آرامبهداد کوچولوی ما ، آرام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی سال 91

عکسهای حبه قندم

1391/9/27 11:59
نویسنده : مامان جون
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حبه قندم من و به بخشش که اینقدر فاصله ی طولانی افتاد تا بتونم عکسات و خاطراتت رو توش بزارم .

آخه گلم دقیقان بعد از بدنیا آمدن تو نفس مامان رفت رسر کار برای همین من تونستم خاطراتت رو بنویسم اما بهت قول میدم از این به بعد سر وقت و به موقع برات بنویسم .

خوب برات از کجا بنویسم متفکر

بزار اول از چند تا عکس از حبه قندم شروع کنم

 

 

 

 

 

اینجا تازه چهاره ماه شده بوده واکسن خورده بود و برای آخرین بار قنداقش کرده بودم 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر مامان اهورا
26 آذر 91 12:12
سلام گلپسری خوب پس کو عکس ها


سلام شرمنده اینترنت قطع شده بود اما امروز یک مقداری از عکس ها رو گذاشتم
الهه(مامان یاسان)
15 اسفند 91 17:54
سلام من تازه با وبلاگتون آشنا شدم اگه دوست داشتید به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم اکه با تبادل لینک موافقید توی وبلاگم خبرم کنید


سلام گلم از اینکه به وبلاگ من سرزدی ممنونم من هم وب تون رو دیدم و با نظرتون موافقم و دستهامو بالا میبرم . فقط کی و کجا شروع کنیم
maman taraneh
21 اردیبهشت 92 14:08
ماشاله واقعا یه حبه قند پسملت خدا حفظش کنه دوستم


ممنون عزیزم از راهنمایی و لطفتون . راستش تم خاصی ندارم چون تولد یک سالگیه می خواستم همه چیز رو طرح یک درست کنم فقط توی کارت دعوتش ایده ای نداشتم بازم اگه ایده ی دیگه ای هم دارین ممنون میشم اگه بگین استفاده می کنم بازم ممنون
maman taraneh
6 خرداد 92 16:37
معلومه حسابی درگیر کارهای تولدی ها که ازت خبری نیست دوست جونم


سلام
چی بگم والا همه چی با هم شده از یک طرف اداره از طرف دیگه اسباب کشی و عروسی برادرمه موندم به کدوم برسم همه چی حسابی بهم ریخته گلم . شما خوبین ؟ چه خبرا کوچلوی ناز نازی ما خوبه