بهداد کوچولوی ما ، آرامبهداد کوچولوی ما ، آرام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته کوچولوی سال 91

چرا نمی یای پسر گلم

1391/3/18 20:42
نویسنده : مامان جون
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

می دونی چقدر من و بابایی عطش دیدن تو رو داریم

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

درسته که هنوز فرسته اما دیگه طاقت نداریم گلم امروز بابایت بهت التماس می کرد تا زودتر بیای .

می دونی چرا ما این قدر بیتاب شدیم گلم آخه 2 هفته پیش پیشه یک ماما خونگی رفتیم ماما گفت که 2 هفته ی دیگه نهایتن 3 هفته ی دیگه به دنیا میای وقتی این و شنیدیم داشتیم بال در می آوردیم خدا می دونه این 2 هفته چه جوری برامون گذشت اما هنوز که خبری ازت نیست دیروز پیش دکتر رفتم اول انترنش من و معاینه کرد و گفت که رحمم رسیده و همین روزا به دنیا میای اما وقتی دکتر آمد بدون اینکه معاینه بکنه از روی سونو گرافی گفت هنوز زوده و کلی وقت داری خیلی ناراحت شدم اما مامانی من منتظر می مونم اما تو سالم و صحیح به دنیا بیا حتی اگر مجبور باشم چند وقت دیگم تحمل می کنم اما تو هر وقت که وقتش بود بیا گلم 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

خیلی خیلی دوست دارم پسرم

 

 

 

 

حاضرم جونم رو بدم تا گل لبخندت پزمرده نشه عسلم

 

 

 

فرشته کوچلوی مامان

 

 

 

تو رو با دنیا عوض نمی کنم

 

بوس بوس

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)