بهداد کوچولوی ما ، آرامبهداد کوچولوی ما ، آرام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته کوچولوی سال 91

بزرگ شدن پسر من

1391/2/13 14:39
نویسنده : مامان جون
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

زمان داره میگزره و شما داری بزرگ و بزرگ تر میشی

لحظه ها داره میگذره و کم کم به روز تولدت نزدیک و نزدیک تر میشی

حرکتت هات بیشتر و بیشتر شده انگار داری از الان خودت رو نشون میدی و میگی من دارم میام

آهای دنیا              آهای دنیای زیبا                       من دارم میام

مامان ن ن ن ن ن ن              باباااااااااااااااااااااااااااااا                  من دارم میام

گاهی وقت ها میترسی بی حرکتی با خودت میگی اون بیرون چی در انتظار منه

آیا اون بیرون همون جوریه که خدا وعدش رو داده

آیا واقعا من رو دوست دارن

من می خوام اون بیرون به کجا برسم یا به کجا میرسم

اون وقته که من یعنی مادر میگم نترس اینجا زیباست

اینجا همه تو رو دوست دارن

اینجا انشالله به جاهای خوب خوب  میرسی من و بابا کمک می کنیم

اون وقته که آیه های قرآن آرامش رو دوباره به روحت بر می گردونه و بازم هم سعی و تلاش می کنی برای زودتر بیرون آمدن پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسافران آسمانی
13 اردیبهشت 91 14:56
امیدوارم نینیتون هرچی که هست ، دختر یا پسر ، صحیح و سالم به دنیا بیاد و همیشه شاهد خنده و شادیش باشید...


سلام به شما مامان آسمانی خیلی ممنون از شما که به من و نی نی من لطف کردین و به ما سر زدین من هم با آرزوی شادی و خوشبختی و سعادت برای شما و پسر گلتون و دارم.
شیوا
18 خرداد 91 20:38
منتظرتیم نی نی کوچولو